חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

איך מונעים או מפסיקים נשירת שיער



הסיטואציה הבאה אולי מוכרת לך: הברשת את שיערך ולפתע גילית חופן שיער על המברשת, הרעמה שלך כבר לא שופעת כבעבר, אוסף שיער נותר על הכרית מדי בוקר וקרחות קטנות פה ושם מתגלות בצדי הראש. את לא לבד. נשים רבות כמוך סובלות מנשירת שיער לאורך שלבי החיים.

נשירת שיער היא לעיתים גנטית ונפוצה יותר אצל נשים בגילאי 50 ואילך, אבל גם תקופות של שינויים הורמונאליים כמו גיל ההתבגרות, הריונות, לידות וכמובן גיל המעבר, מאופיינות בנשירה מוגברת.

בעקבות השיער האבוד

חשיפה לזיהום אוויר וכימיקלים אף היא עשויה לשבש את קצב צמיחת השיער כמו גם פעילויות המערבות שימוש בכימיקלים, כמו צביעת שיער בחומר אגרסיבי במקום צבע מהטבע, החלקות אינטנסיביות וכדומה. 

לתרופות מסוימות (כמו למשל, גלולות למניעת הריון) עשויות להיות תופעות לוואי הבאות לידי ביטוי בנשירה וגם לאורח החיים, במיוחד להרגלי התזונה לקויים, השפעה ישירה על הצמיחה.

מחסור בוויטמינים ומינרלים הממלאים חלק חיוני בצמיחת השיער כגון ברזל, אבץ, 12B יכול לעורר תגובה של נשירה ויש לקחת בחשבון, שדיאטות קיצוניות עלולות לפגוע גם בתזונה ולהוביל לנשירה. ישנם גם מצבים רפואיים שמשבשים את צמיחת השיער או מזרזים נשירה, כמו חוסר איזון בבולטת התריס המשפיע על זקיק השיער, אנמיה ועוד. 

אגב, זה לא מיתוס שלחץ יכול לגרום לנשירת שיער, כיוון שבעת סטרס משתחרר הורמון שיכול לעורר בעיות בקרקפת ולפגוע בהרגלי האכילה ואלה יכולים להשפיע לרעה על צמיחת השיער.

קצב נשירת השיער או שבירת השיער משתנה מאישה לאישה כאשר נשירה של בין 100-150 שערות ליום נחשבת לנשירה נורמלית וגבוהה ממנה היא כבר נשירת שיער שדורשת התייחסות.

קופון הנחה לפיטו פריז מוצרי שיער מצמחים

להירגע, להתאמן, לאכול נכון

אז מה עושים וכיצד יכולים להתמודד בדרך אפקטיבית עם נשירת שיער ומראה של שיער דלילבשלב ראשון מומלץ לבצע בדיקות על מנת לשלול סוגיות רפואיות וכן לבחון אם יש תחליפים לתרופות שאינם גורמים להחמרה בנשירה. 

במידה ואת חושדת שלחץ מעצים את הנשירה שלך, חשוב למצוא טכניקות רגיעה שיעזרו לך בהרפיה ובמציאת השלווה המבוקשת, בין אם מדובר בתרגילי יוגה, מדיטציה, דמיון מודרך וכדומה. לפעילות גופנית השפעה חיובית על צמיחת השיער, כי בעת פעילות משתחררים אנדורפינים שמסייעים למצב הרוח (עוזרים בסטרס) והפעילות גם מסייעת בזרימת הדם שחשובה לצמיחה מחודשת של השיער ופעילות הזקיקים. 

מחקרים שונים תומכים בכך ששמנים שונים כמו רוזמרין וגרניום ושמן קוקוס יכולים לסייע, כמו גם אלוורה ולימון. הרגלי אכילה אף הם יכולים לסייע ויש מזונות שנחשבים למעודדי צמיחת שיער כמו למשל, ביצים שנחשבות מקור לחלבון וביוטין המקדמים את צמיחת השיער, כשביוטין חיוני לייצור חלבון הנקרא קרטין שמחזק את השיער, תרד עשיר בוויטמין A המסייע לבלוטות העור לייצר שומן (סבום) וכך מסייע בשמירה של רמת לחות הקרקפת ובריאות השיער. אבוקדו המהווה מקור נהדר לוויטמין E אשר יכול לסייע בבנייה חיונית של התנאים ובחומצות שומן חיוניות לשמירה על השיער.

הטיפול בשיער קובע

הדרך בה מטפלים בשיער משחקת תפקיד חשוב בבלימת הנשירה. מומלץ לעסות היטב את השיער בעת הרחצה על מנת לשפר את הזרימה ולהימנע מאיסוף חזק או מתיחה חזקה של השיער ומהברשה תקיפה. 

חשוב מאוד להשתמש במוצרי טיפוח ייעודיים לשיער דליל או למצבים של נשירת שיער אצל נשים. בחרו מוצרים התומכים בצמיחת שיער בריאה, חיזוק השיער. טיפול בוטני לשיער דליל המבוסס על פורמולה מתקדמת מועשרת בחומצות אמינו, ויטמינים וחלבונים לבניית סיב השערה ושיפור הברק, מבוססת על רכיבי מפתח כמו זרעי ענבים, גינקו בילובה ועוד רכיבים המגבירים את זרימת הדם. 

קופון הנחה לפיטו פריז מוצרי שיער מצמחים

צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד