חיפושדלג על חיפוש

פרמה גורי בע"מ - עמוד הבית

פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

מוצרי שיער פיטו פריז – האינטואיציה של הצמחים

שיער יפה, מלא וגמיש הוא שיער בריא. מובן מאליו? לא תמיד! ישנם מקרים בהם אנו משתמשות במילה "יפה" לתוצאות נראות לעין, ושוכחות את המילה "בריא". בכל מקרה, המילים האלו תלויות האחת בשניה, להיות בעלת שיער יפה פירושו הגנה, שמירה ולעיתים גם טיפולי שיער, זו הגישה של פיטו, המשלבת דרך ייחודית

מוצרי שיער לשיער חזק

הערכים המרכזיים של פיטו
רוזמרין, דרדר כחול או חמניות לא נועדו רק לשמח את חושינו. כבר ארבעים שנה שבחברה הצרפתית, פיטו, מתמחים בסודות המופלאים של הצמחים לטיפול וטיפוח השיער שלנו. מדע החייב את המצויינות שלו לתשוקה העזה של המותג לשיער שלנו. את אותה אהבה, עלינו לחלוק.

לעשות טוב דרך הצמחים
זוהי הבטחת המפתח של המותג, שתנחה אותנו בחיפושינו אחר היופי. איזון הרמוני בין כיבוד הסביבה שלנו, ובין מה שאנחנו ומה אנחנו רוצים להיות. מעשי ה"אלימות" של פעם בשיער לצורך תיקונו הוחלפו בפעולות אחרות, דיסקרטיות יותר אך מזיקות לא פחות. בלי לשים לב, אנו חופפות את שערנו כמעט בכל יום, אנחנו משנות את צבע השיער שלנו לפי העונה, מחליקות את השיער בפן בלי סוף וזה לא הכל!. השיער מאבד את היכולת שלו לרפא את עצמו כשהוא מותקף כך.

פיטו פריז היו הראשונים לחפש פתרון יעיל לשיער שאינו מזיק לו, המסקנה? הפתרון האידיאלי טמון במחקר גאוני של נפלאות העולם הבוטני.

השיטה של פיטו פשוטה: ניתן להשתמש ביכולות יוצאות הדופן של הצמחים לתקן, להרגיע ולהילחם באותן התקפות חיצוניות ובכך להפוך את השיער ליפה יותר.
שיער לא צריך להיות יפה בשל תחבולות, ניתן להשתמש בעמידות שמציע הכוח הבוטני. "לצמחים יש בעיות דומות לשלנו", מצהיר פטריק אלס, מייסד פיטו פריז, "להישאר בריאים, להשתמש רק במה שניתן לשכפל, לשמור על הטריטוריה שלו וכן, גם לתקוף בעת הצורך! על ידי לימוד צמחים במעבדות המחקר שלנו, על ידי עבודה עם הכתבים שלנו, כולל CNRS  (המרכז הלאומי למחקר ומדע), יום אחרי יום אנו מגליםשצמחים מכילים שפע של המצאות בכדי לשרוד".

שליטה בכוח הבוטני


כך למשל, השיטאקה, הנודעת באסיה בזכות הסגולות החיסוניות שלה, הוכיחה עצמה כגורם המתגבר סיטרונים – חלבונים ידועים אלה, כפי שהתגלה בשיתוף פעולה עם מעבדות CNRS, הם גורם לאריכות ימים. מה שמגדיל את מספר האפשרויות שניתנות מהצמח הזה, כך גילו החוקרים בפיטו שניתן לתקן שיער דליל – על ידי מתן אריכות ימים לשורש השערה. כך הפך הצמח לאחד החומרים הפעילים במוצר Phytolium 4, מוצר הפועל ביעילות נגד דילול השיער. החברה הצליחה לייצר מוצר כזה, בזכות המומחיות המדוייקת והמתוחכמת שהיא פיתחה. לקיחת החומרים והפעילים ושילובם באמצעות תהליך חליטה של החומר הפעיל מהצמחים, כמו עירוי וככה לכבד את הצמח כולו. "זה הוכח מספר פעמים בתחום הקוסמטיקה, שצמח עשוי להיות יעיל יותר מאשר תרכובות סנטתיות מרוכזות יותר המחקות את פעולת החומרים הפעילים שבו" מציין ברנרד פלוברט, מנכ"ל קבוצת אלס.
גישה מחמירה האוסרת את השימוש בכימיקלים מזיקים כדוגמת סיליקון, נעשית נוקשית במיוחד כשמדובר בסיבי שיער. הסיליקון נועד לכסות אותם ולשפר את מראה השיער כך שהוא נראה מצופה בלכה. הבעיה היא שעם חילופי האקלים, יתכן ותפקוד הקרקפת יפגע. על מנת להסיר את הכימיקל, יש צורך בשימוש במוצרים כמו שמפו, הבעיה היא שכמעט וכולם מכילים סיליקון. לכן, הדבר שלא נעשה בפיטו פריז.

שילוב של מדע וצמחים


כיום, נפוץ לפנות לקוסמטיקה המבוססת על צמחים, אך פעם, כשפיטו רק נוסדה, לפי כארבעה עשורים, בעיצומו של עידן כימי, זו הייתה גישה מהפכנית. אולם זה ממשיך להיות כך, בזכות המותג שביסס עצמו בלהט ובמרץ. השיטה אושרה והוכחה על ידי מחקרים קליניים, בהם התמחה בעיקר בית החולים סנט-לואי בפריז, אחד מהמקומות המתמחים בעור ושיער.
עניין של אמונה
זה די נדיר למצוא חברה המונעת על ידי אמונה כזו, אמונה בכוח של העולם הבוטני. אך זו האמונה של פיטו, שהתפתחות פילוסופיית החיים על פיה, פותחה על ידי פטריק אליס, מייסדה. בשנות השישים, הוא הגיע לתובנה שניתן לטפל בשיער בלי פגיעה בו, באמצעות רכיבים בוטנים. האמונה התבססה על סמך הניסיון שלו כספר מקצועי המשתמש באופן יומיומי בכימיקלים, וגם המשיכה שלו לצמחי מרפא. במשך יותר מארבעים שנה, הוא תכנן, עיצב ויצר מוצרים ששינו את חייהם של לקוחותיו, עמם הוא עדיין בקשר. שמות חלק מהמוצרים שהפכו ללהיטים: פיטוציאן שמפו ואמפולות, פיטו 7 (המכיל תמציות טבעיות משבעה צמחי מרפא) פיטופוליאן (שמן טהור מצמחים לעיסוי הקרקפת) ועוד. בגיל 81, פטריק אליס ממשיך לשבת בראש הקבוצה (בין מרכיביה: Phyto, Lierac, Caron….) מתוך התנדבות, אנרגיה ויצירתיות שהיו לו כבר מההתחלה. היוצר יוצא הדופן הזה יצר שותפות עם אדם אחר שכולו תשוקה, ברנרד פלוברט. בשיחות ביניהם, הם מדברים על גיבוש ערכי החברה אפילו יותר, הכפלת האפקטיביות שלה וכושר זיקוק ההמצאות. משנת 2010, הוא מנכ"ל "קבוצת אלס", המובילה את המרדף הבלתי נלאה אחר חידושים.

 

קופון הנחה לפיטוציאן שמפו
לשיער חלש ודליל

יצירת קשרדלג על יצירת קשר

יצירת קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד